Vissza

A legjobb tippek reggelire, a nap kezdeti rosszullét mérsékléséhez

A reggeli émelygés közepette az utolsó dolog, amire gondolni tudsz, az a reggeli. Pedig vannak olyan ételek, amik segíthetnek a rosszullét csökkentésében. Mai blogposztunkban ilyen ételeket ajánlunk számodra.

Avocado smoothie

Tudtad, hogy a szomjasság még egy kicsit fokozhatja is az émelygést? Ezért helyettesítsd a reggeli kávédat ezzel a hidratáló smoothieval. A gyömbér pluszban enyhíti az émelygést.

Tegyél egy fél avokádót, 1 banánt, egy marék málnát, 120g natúr joghurtot, egy csipet reszelt gyömbért és egy kanál darált mandulát egy turmixba. Addig turmixold, amíg krémessé nem válik az egész.

Házi készítésű müzli

Készítsd el este lefekvés előtt, tedd be a hűtőbe, így reggel már készen is áll, hogy elfogyaszd vagy szükség esetén magaddal vidd. Tele van fehérjével és B6 vitaminnal, ami növeli az energiaszinteted és csökkenti a rosszullétet. A chia mag a súlyának 10-szeresét veszi fel vízből, így hatékonyan csökkenti az émelygést, és telt érzetet ad.

Keverj össze 3 evőkanál quinoa pelyhet és 3 evőkanál zabpelyhet, majd öntsd le 120 ml mandulatejjel. Adj hozzá 1 evőkanál chia magot, ½ teáskanál fahéjat és 1 evőkanál apróra vágott pisztáciát. Reszelj le egy fél almát és keverd bele.

Tojás teljes kiőrlésű pirítóssal

A tojás kiválóan csökkenti a reggeli émelygést, mert rengeteg vasat tartalmaz. A terhesség alatt több vasra van szüksége a szervezetednek, és ennek az ásványianyagnak a hiányában pedig csökken az energiaszint, valamint erősödik a rosszullét.

Tegyél 1 teáskanál kókuszolajat vagy vajat egy serpenyőbe és üss bele két tojást. Ezalatt piríts meg két szelet teljes kiőrlésű kenyeret. Amikor a tojásfehérje már megszilárdult, akkor fordítsd meg a tojásokat és további 20 másodpercig süsd a másik oldalát is.  A kész tojásokat helyezd a pirítósokra.

Gyümölcsös zabkása

Ez a tápláló reggeli folyamatos energiát biztosít a testednek, továbbá kordában tartja a rosszullétet is. A zabkásának magas a B6 vitamin tartalma, ami csökkenti az émelygést, a fahéj segíti szinten tartani a vércukorszintet, továbbá energizál.

Tegyél egy fél csészényi zabpelyhet egy lábosba, önts rá egy fél csészényi tejet, majd lassú tűzön főzd 4-5 percig. Ezt követően adj hozzá még egy kis tejes, hogy krémesebb legyen. Tálaláshoz szórd meg egy kis fahéjjal, valamint málnával.

 

Hasonló tanácsok:

Vissza
To Top